Tuesday, June 2, 2020

Shapo A Bann ki .......

Shapo a bann ki inn konn
Enn lenfans difisil
Me ki fer tou pou ran
Lavi lezot zanfan fasil.

Shapo a bann ki pann
Gagn boukou lamour
Me ki fer tou pou don
Lezot boukou lamour.

Shapo a bann ki ankes
Tou kalite kou avek zot tou
Me ki fer tou pou
Pa don lezot auken kou.

Shapo a bann ki sibir
boukou boukou linzistis
Me ki fer tou pou ki
Lezot kapav gagn lazistis.

Shapo a bann ki pa atan
Ki zot pei fer pou zot
Me ki fer tou pou ki
Zot pei progrese pli divan.

Shapo a bann kinn
konn lamizer nwar
Me ki fer tou pou
Tir lezot dan lamizer nwar.

Shapo a bann ki pann
Gagn lasans develop zot talan
Me ki fer tou pou ki lezot
Kapav develop zot talan.

Shapo a bann ki lavi pann
Fer zot auken kado
Met ki pe fer tou pou
kapav ofer lezot kado.

Shapo a bann ki kapav
Pe plere dan zot koin
Me ki kasiet zot larm
E fer tou pou lezot riye.



No comments:

Post a Comment